Wednesday, July 4, 2012

Vad jag är för dig?!

Jag vet inte vad jag är för dig, så mycket känslor, vänner säger vi, vi ska vara vänner, men vilka sorts vänner? Vänner som sitter omslingrade och låter tystnaden tala, vänner som aldrig lämnar varandra? Vänner som låter den andra bli sårad? Vänner som talar om allt?
Du säger att vi skall vara de bästa av vänner, efter allt du gjort mot mig, gör man sådant mot sina vänner? Låter man sina vänner falla så hårt som du lät mig falla? 

Är det jag som är dum i huvudet för att jag nickar, tar din hand och säger... visst ska vi vara vänner... visst ska vi vara vänner... jag har slutat gripa efter ditt hjärta, jag vill ha din hand, jag vill att du låter mig lägga min kind mot din axel och gråta.

Jag är så förvirrad och ledsen, jag är så ensam och utan lykta!

No comments:

Post a Comment